Hebatnya Penangan Photoshop

 
Kalau kita just skali imbas tengok pict kat atas tue and x tahu siapa Kendra Wilkinson sebenarnya, kita pasti akan percaya bahawa pict tersebut adalah asli.

Sebelumtu GG nak bagi tahu korang sebenarnya pict tue just penghasilan imeginasi lansing badan Kendra yang menggunakan Photoshop sahaja. Kendra yang baru saja 6 minggu lepas bersalin itu x mungkin dapat menurunkan berat badannya dengan begitu mendadak sekali.

Ia hanyalah salah satu taktik majalah yang agak biasa sekali terjadi bagi melariskan jualan mereka. GG rasa kecewa melihat senario seperti ini yang akan mempengaruhi pembaca amnya.Malah bertambah malang lagi, terdapat segelintir golongan yang begitu fanatik tentang penurunan berat badan, dan akan melakukan pelbagai cara yang tidak munasabah bagi mencapai matlamat mereka.

Tidak hairanlah jika kita sering mendengar golongan remaja amnya yang bertindak memakan pil pengurus badan sebagai jalan mudah mengurangkan berat badan mereka.Kita mesti ingat penurunan berat bukanlah bergantung pada pil kurus atau sekadar anda memuntahkan makanan itu semula saja.

Untuk menjadi lansing dan mempunyai berat badan yang seimabang kita kenalah mengambil makanan seimbang. So GG harap anda lebih berhati2 menilai sesuatu komersial yang dilakukan oleh majalah tertentu dan jangan mudah terpengaruh ok. 

till then , xoxo;



Bookmark and Share

0 comments:

Post a Comment