KENA tANGKAP bASAH?

Siapa yang kena tangkap nie.. pekes lak dah nie.. ha.. korang nak tau.. atau yang dah tau tue.. saje xoxo nak bagi tau lagi nie.Dengar cerita ada sorang artis lelaki yang merupakan juara acara realiti tv yang agak popular kena tangkap basah baru2 ini.Nama penyanyi baiklah dirahsiakan.. sebab last2 nanti korang tau sendiri juga.Almaklumlah nak jaga nama dia yang dah tercoreng tue lah katakan..Nasib baiklah dia x jadi dicalonkan sebagai belia contoh dulu..kalau macamni lah belia yang akan dijadikan contoh anak malaysia.. alamatnya hancur...masa depan negara.

So,tidak lama lagi penyanyi ini bakal berkahwin dengan pasangan yang sama-sama kena tangkap basah itu. Kalau tidak silap hujung tahun ini. Tetapi tarikhnya tidak dapat Xoxo nak pastikan, sebab penyanyi ini memang tidak mahu heboh-hebohkan tentang perkahwinannya itu. Silap-silap pihak media pun dia tidak undang.Huhu mana nak lari cek abang oi.. nak menyorok kat mane.. Malaysia nie kecik je.. mane awak pergi sure orang tahu juga akhirnya.

Selepas berkahwin nanti,Xoxo sendiri tidak nampak ke mana hala tuju penyanyi yang semakin ‘sendu’ ini. Selepas menjadi juara, dia langsung x menyerlah seperti bintang-bintang yang lain. Mungkin kerana dia tidak mempunyai pakej yang lengkap kot atau memang benar dia mempunyai masalah sikap yang tidak mahu mendengar nasihat orang lain.Hai kalau dah ada sikap macamni sampai bila nak berjaya kan..

Selain itu, perangainya yang ‘gila perempuan’ juga menyumbang kepada kegagalan kariernya. Apa tidaknya, dia sering terlewat temujanji semata-mata sibuk melayan ‘perempuan’. Lama-kelamaan ramai yang bosan dengan sikapnya itu dan akhirnya tidak ada yang mahu menawarkan ‘job’ kepadanya. Sebab itulah dia membawa diri pulang ke kampung halaman!Kesiannn..

Kepada penyanyi lelaki ini, masih ada waktu untuk anda memperbetulkan keadaan. Perkara yang lepas jadikan tauladan. Kaji di mana kesilapan anda dan lebihkan usaha untuk berjaya.Harapan Xoxo buat artis2 baru diluar sana jangan ikut langkah artia sorang nie.. korang gak yang akan menyesal nanti..peminat sure lari da..haha..

pape pun life must go on..
xoxo,

0 comments:

Post a Comment