Kecoh Satu PARLIMEN


Kecoh satu dewan Parlimen hari ini ,kenapa? dan mengapa? ha.. korang nak tau..kononnya ahli parlimen Kinabatangan "Datuk Bung Moktar" sudah bernikah dengan pelakon seksi Zizie Ezette..hah..korang x kenal.alah pelakon yang berlakon dalam drama 'Suraya' tue..

Xoxo sendiri pun x tau betul ke x khabar angin nie.Kononnya ahli dewan yang lain turut menerima kad jemputan perkahwinan yang dirahsiakan itu..kate orang, mane pokok bergoyang kalau xde angin kan..ha..tambahan pula menurut laporan Bernama,ini jawapan Datuk Bung "SAYA TIDAK CUKUP KACAK" apabila beliau dihubungi bagi mengesahkan berita tersebut.

So Xoxo pun x leh nak komen lebih lanjut tentang berita nie..sebabnya Datuk Bung sendiri yang telah berjanji akan menerangkan keadaan yang sebenarnya kepada media akhirnya tidak mengotakan janji tersebut apabila dia mengahantar sms memaklumkan bahawa dia sedang sibuk mengahadiri mesyuarat...hmm..Datuk..bz mesyuarat ke tue.. atau x nak ngaku.huhu..

Pape jelah..janji Datuk happy yedak.. untuk makluman korang..Datuk Bung nie sudahpun berumahtangga dan mempunyai empat orang anak..Agak2 ape reaksi wife dia bila denga berita nie yek..Jangan je esok kiter dengar pulak wife Datuk Bung pi bom rumah Zizie..

xoxo..

0 comments:

Post a Comment